Bacalah Sampai Bingung


Beberapa taun lps ramli bjmpa sorg jnda bnama ramlah yg mpunyai anak dara bernama jamilah. Ramli berkawen dgn ramlah dan jamilah adalah anak tiri ramli, selepas itu bapa kpda ramli, jamrud bkawen dgn anak tiri ramli, jamilah. ini membuatkan jamilah, mak tiri kpd ramli yg sblm ini anak tirinya.

Jadi ayah ramli, jamrud adalah anak tiri ramli dan menjadikan ramlah sbagai mak mertua kepada bapa mertuanya.
selang beberapa bulan kemudian, jamilah anak kpd istri ramli, ramlah melahirkan anak lelaki, jarul. jadi jarul adalah adik kepada ramli.
tetapi jarul adalah anak kepada jamilah, anak kpda istri ramli, ramlah. menjadikan jarul adalah cucu kepada istri ramli, ramlah. sekali gus menjadikan ramlidatuk kepada jarul, adiknya.

tu blm brapa lae........

selepas tu ramli dan ramlah mendapat anak bernama jayzee. sekarang jamilah, anak tiri ramli dan juga mak mertua ramli menjadi kakak dan juga nenak kepada jayzee.
jadi ayah ramli, jamrud menjadi abg ipar kepada anak ramli yang mana kakak ipar jayzee adalah istri kepada ayah ramli.
sekarang, ramli adalah abg ipar kepada emak mertuanya, istri ramli, ramlah adalah mak cik kpd anaknya sndiri, jamilah... anak ramli, jarul adalah spupu kpd ayah ramli, jamrud dan ramli adalah datuk kpd dirinya sndiri.....


nah ambil kamu, buat lae aku tension
ney kali la aku yg c bingung kamu bkn kamu c bingung aku
lau nda fhm


adeh tgh siok2 menaip membingungkan org lain
aku jua bingung balik menaip blog kunu
sekali mo post X merah sua wireless aku
sotong kering btl ney cina bha tamaha


yah tunggu la aku psang jua sndiri brdband aku
baru la smpai pecah2 bijik mata aku on9
hahahaha


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment