Cerita Satu Minggu

Tora Yg teda mud

waaa lama ody not updated my blog bloge blogger
2 week ody lerh but dun wory now im here 2 updated pull2


huhuhuhu
now oldy 2bulan aku d rantauan (nah matai bahasa 2)
rindu2 sua ma kampung halaman kuikuikui
rindu ma bantal busuk aku tinggal tmpat ayah
harum semerbak kasturi 2 bntal lau buang d laut kompom jerung pun pengsan
hahahahaha
nda pyh kmu ckp EEEEEEE, kmu c bayang jak cm mna 2 jerung terapung smpil sirip dia tutup hidung
hahahaha jerung ada hidung kha?


rindu lae ma c sys cici (mulau2 girl)
rindu mo buli2 dia lae mo c geli2 betis dia
tpi aku jua yg kena balik, nda apa nnt aku c kena balik
biar ney kali smpai btampar2 smpai pecah ibu jari kaki
ney kali la kompom


apa la aku rindu arhh??
let me think2 1st k
nah2 ada org mekong2 sua 2 nda d rindu


ibu, mekong kha?
hahahaha
rindu bha sma ibu, rindu jua mo buli2
tpi lau org buli ckit jak trs mekong
blm lae byk, mekong2 smpai jadi tokong cina kali yah
hahahaha


sma adik nda pyh ckp la mmg aku nda rindu
dia ckp nda rindu aku d syg jak kunu yui sejak kapan ya ngomong2
nnt2 jak bisuk lusa tulat abad jak aku rindu ko k


aku rindu mo makan LOKAN PANGGANG pacik salut
nda apa nnt aku balik ma gerai2 pacik 2 aku telan
nah matai pelahap, lau sys cici lain 2 dia sebut "halobah"


now lets talk2 about work

ayakk so many2 tekanan lerh, cannot tahan but i still can tahan until i cant tahan anymore (singaporian english style) aku ikut jak yg penting lancar
da 1 woman arh very2 make me tekanan lerh, i arh just like wanna slap her face ooo but still in control coz she is my ________ cant sebut nnt org lain tau


fuh just now arh da woman arh, ayakkk y so many ARH ARH ARH
mengaku diz she is L.E.S so takut one
went she want dekat2 with me, aku undur 1 langkah ke belakang
she wanna kisas2 (sapa yg nda tau ney mmg bkn org sabah) me ayoo


my job just ok still in under control
but so tired, damn tired, fuckin' tired tuk kesimpulannya luu P K la sendiri
huahuahuahua


now i ody found my good fwen just ok2 larh
mula2 tgk cm sombong, dua kali tgk juga sombong skqli 3 kali tgk astagafirlullahalazim cm setan pula
hahahaha tapi baik ney memahami keadaan aku
perempuan ok jgn slh fhm sana


huhuhu btl2 penat oooo gila btl mcm ney
jadual keja aku

ISNIN, SELASA n KHAMIS- 9am until 7pm
RABU n JUMAAT - off day
SABTU - 12pm Until 11pm
AHAD - 11am until 9pm

kesimpulannya MATAI


aku tenson gila siot ada jak yg nda kna tuk seminggu ney
nah now aku mula ody tenson psl keja, kaki aku bengkak
lutut aku sakit smpai bdiri n bila mo melutut kompom sakit gila
buku lali aku pun nda ndmpak sua sbb tmpau bngkak kembang semacam jak
aaarrrgghhh cibai cili lada mangkuk hayun btl tau


2 pompuan (&^*) pksa2 ok ja buat e2 ini tpi bkn pndai fhm
yg dia 2 senang la jln sana sini arah2 org buat keja den p ofis dpt ddk
sua la d MRT pun bdiri, tmpat keja pun bdiri
aku bdiri 9jam 1 hari lau sua 2 hari 18jam ney pun tolak 1jam aku rest dpt ddk jap jak


tpi masih boleh lae ney, msh kuat lae
sabar jak aku ma pompuan 2 lau sua lama aku sana
matai la ko leh aku biar la besar kosa kun ada ku kesah
ko tunggu jak yah skrg msh btl ari bulan
blm lae 2 ari bulan silap lau sua silap ma ko2 skali silap


n ada lae 1 pompuan cm katak bontong tembirang gila
mentang2 training supervisor mo tembirang la ma aku
sabar jak la lau nda sabar mmg pelanting sua gg dia bha
bdan kecik tpi tembirang tahap planet pluto bru g2
chooiiiii


staff yg lain smua ok jak nda jua tembirang pndai jua sdar diri
tpi apa2 pun tabah jak la org ckp
sua ada keja g2 n ragam manusia mo buat macam mna lae kn
so ney la cabaran dunia pekerjaan


ari ney ddk d uma jak teda p mna2 sbb penat gila
even off day msh jua penat nda dpt c hilang 2 penat
nda ckup tdur lae huhu ngantuk gila
balik2 jua mo menguap


nah skrg aku pantang btl ma org _ _ D_ _E _ S _ A
pnya la main sayhal2 mo jak aku tmpar smlm 2 pompuan bha
pas2 gatal lae bcium dpn public cm teda bilik jak
saja kali yah mo menunjuk2 kunu dorg bahagia
ko tunggu jak la lps kawen ada cop tpak tgn jua d muka ko 2
awan nda selalu cerah pndai mendung jua


nda aku mo jejak kaki d negara 2
kali org2 dia smua betebiat cm tabiat katak puru
hahahaha
biar la kna bg tiket free pun aku nda mo
kna bg duit 100juta pun aku nda mo


bgs lae aku ddk diam2 d sabah aman sentosa lae

eee dlm seminggu ney jak bha bnyak btl bnda jadi bha
penat btl aku ma smua ney
tpi nda apa dugaan org ckp
hehehe


rindu ma sys cici
ney 1 org lae bikin risau slalu sakit
nda pndai btl jga kesihatan dia
lau bkn skit perut, sakit pala
lau bkn sakit pala, demam
lau bkn demam, selesma


mo mrh pun ssh
nda mrh lae la ssh
p klinik mls ada jak jawapan dia
eeee ada la kna cubitan sulung ney nnt hahaha


nah aku yg sakit perut bha
adehh jangkitan apa ney

** benti rehat seketika **

sua rehat jap apa lae mo taip arh
hilang idea sua ney
huhuhhuu


layan dlu
hahahaha






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment