ID Card!


"si peri kecil" yg semangat updated blog!
tepuk tangan


hahaha
kesakaian punya keja bha ney baru siap scan2 kunu
peduli apa aku, aku ngan printer kuh!
ada kuh kesah
hahaha

actually sepanjang belajar dri tadika ney
ada jak tanda nama kena bagi kan
macam2 rupa, jenis dan bentuk

lau tadika suis kna bg yg kna laminet jak
sekolah rendah kna srh beli la kunu yg itam putih 2
hahaha
menengah ada up sikit dia punya kad nama
tapi 2 pun blh la jua bha

dari form 1 until form 5 macam jenis kad nama aku dapat
dari yg laminet smpai la yg paling cntik la kunu aku rasa
hahahaha
bgs jua 2 cikgu kami dulu2 dia berusaha ney
bg pakai pelajar2 dia kad nama yg cntik
even mo bayar RM5

tapi sanggup jua sbb 2 kad mcm2 blh gna
pinjam buku d library kna scan
masuk gate skul kna tinguk
lau teda kompom2 la keja amal 1minggu

macam la aku nda pena buat keja amal 2 bha
2 minggu lae sbb ponteng merentas desa jak
hahahaha
kenangan bha 2 mana mo dapat lae sua hbs skul ney


ney la kunu rupa2 kad nama yg aku dpt


4 Dedikasi
2 tingkatan 4 la bha kunu
ada bar cord lae kn 2 la kunu yg penting btl
bikin pinjam buku


nah ney tingkatan 5 Dedikasi
yg kna tambah pic jak
dulu bukan pic ney bha 2 d tukar ney
hahaha
muka cinderella kunu sbb tampau minat kn


hehehehe
ney ya latest la student PTPL kota kinabalu sabah
hujung NO IC n ID MATRIX d tutup atas sbb2 tertentu
sangat2 penting!


sayang 2 kad id dri form 2 dulu
ada yg kena ambil ney
mo d simpan pun nda dpt

actually ada lae kad nama untuk Pelatih ILTP
tapi masa2 mengemas 2 nda teringat pula bha
gantung2 d tepi dinding
huhuhuhu
sayang btlllll!

best jua buat koleksi id card ney bha
suka jua lau d tinguk balik2
hehehe




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

1 comments:

IZWAN8389 said...

masi di simpan kad pelajar dia 2 hahahaha

Post a Comment