Suatu Ketika...

" si peri kecil" mo testing sahaja bha ini

tepuk tangan

haha


aku rasa mcm ada terjumpa sumthing new ney

dui kesian mo bebulan sua gna ney blog tpi bru jumpa

kesian punya budak!

kenapa la suka ati saya

ada kuh kesah??


aduhh rupa2 nya ari ney 6 may 2011

pada siti mariam hatiqa, aku minta maaf ya

TERlupa ko nikah ari ney

bz bha kunu aku tadi ksh kwn IBU kita p melawa kan diri


tpi aku janji aku datang AHAD k

aku bawa hadiah baik punya

hahaha

lps 2 sma2 la kita minum kupi d ujung katil ko ambil berkat

hahaha


apa lagi sua tadi 2

adui sejak 2 menjak 3 menjak dan seterusnya punya menjak ney cpt btl pelupa

oooo itu la pula 2 tau

agenda yg tidak diingini berlaku


KISAH CERITA PENDEK ANTARA C S N MR X!



suatu ketika tgh menunggung kawan2 seperjuangan

tempat level 5 depan class 5B04


emmhh eemhhhh 2 "org dtg" bg gelaran la MR X

aku cuma mampu senyum kambing (pndai senyum kambing terasa bangga buat seketika)


MR X berlalu d depan aku, jadi aku pun tgk jak la sbb dia mmg sepatutnya d hormati d kolej PTPL


bermula la sebuah perbualan singkat


Mr X : kamu sydaitul kn? mcm sy nmpk lain kamu ari ney..

AKU : huh? lain apa nya? sma jak pun

Mr X : bkn kmu yg selalu pakai pakaian formal 2? n pakai beg jenama ANIMAL??

AKU : yup sy la 2.. tpi mengapa ka?

Mr X : rambut pun sudah berubah, dri lurus p curly den dari sentiasa berikat p berhurai.. nnt masuk dapur terpaksa sanggul rosak la 2 rambut

AKU : (cuma tersenyum) dan berkata, hehe nda la bha ssh btl 2.. ada jua bwa ikat rambut n clip (siap bg tunjuk lg tau)

Mr X : mula2 sy nmpk kamu mcm pekerja sabah job. sbb slalu naik level 5.. skali tunggu class pula..

AKU : hehehe, teda la.. mati la jua bha nda nmpk matrix kad sy.. slalu jua bgantung d leher.. nnt la sy buat yg besar2.. (mula loyar buruk n mula terfikir2 apa kena ma dia ney.. ngeri btl tau)

Mr X : ok la sy jln dulu arh, blh sy minta no hp ko ka??

AKU : cehhhh 2 pula motif mo puji org.. bha terima kasih arhh.. hahaha.. (kulang hajal aku jawab mcm 2.. nda ku kesah!)

Mr X : ney no hp sy

AKU : (ambil dan terus berlalu tgk kiri kanan n buang dlm tong sampah! padan muka)


huhuhu

1 perbualan yg sangat2 huru hara

sapa srh mo menyundal

c tau mama aku nnt!!

hahahaha



selalu aku pakai mcm ney p kolej

2 la Mr X slalu ckp aku pakai bju formal

pekerja sabah job kunu yah!




pakai baju formal tapi bukan pakai ndan heels or yg berkaitan ngan pompuan..


ini lawan nya



btl2 pelik!


dan hari yg lalu tukar angin pakai suar jeans hitam, n t-shirt I LOVE MANILA!

hahahaa bangga pakai baju dari manila

n kasut cm besa la colour putih LINE 7.. yeahhh!



yuii nasib aku ada selipar sandal lawa mo d pakai p kolej

lau aku pakai gney ma baju formal

mengkali kna halau serta merta ney

hahahaha

cian btl



bersyukur la aku masih mampu beli sandal even bkn ngan duit sndiri

huhuhuhuhu

apa la nasib org2 yg begini ney

lumrah hidup






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment