aku???


aku?
yup.
still mcm ney.
kuat! dan sentiasa hepi! yeahh.
hahaha.

walaupn org tgk aku hepi.
tapi diri ney jak yg tau betapa aku sgt² lemah dan tertekan.
mcm² yg sua semak² dan bercelaru dlm hati aku ney.
tah la.
aku rasa aku sua nda kuat mcm dlu.
mana pegi semangat² aku dlu pn aku nda tau.
adakah perlu aku bermonolog sendirian.
atau harus aku meluahkan.

atau juga berdiamkan diri.
ataupn buat2 nda tau jak la.
yeahh.
Life must go on.
*~even aku sendiri pn nda tau apa patut aku buat lepas ney.
hendak ku turutkan rasa hati.
tapi aku kurang pasti..
mo jak aku diamkan diri.
sua tiada kekuatan diri.
come on la.
jgn dilayan sgt perasaan tu.

napa mo terbuai² dgn semua ney.
yoosshh~ sila kemaskan diri.
panjang lae perjalanan ney.
walau meniti titi yg belum pasti..
sua la bt pening² kepala jak.
bg buat translation tuk nota!! *~pujuk hati sendiri.



-pada kawan²... minta maaf byk2 arh. i think its time for me to deactivate for a while.."
-

ok la.
its time to work...!!
wish me happy ya~ tq beri beri the much!

muka tenang bukan bmaksud hati riang.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment