Mencari kekuatan

MENCARI KEKUATAN


Bila diamati btl2, barulah aku perasan bahawa sebenarnya aku masih lagi mencari diri, mencari sebuah kekuatan yang masih lagi belum sebati dlm diri ney. Kdg2 merasakan yg diri ney sua cukup percaya ma diri sendiri tapi rupa-rupanya masih lagi takut ma bayang-bayang sendiri. Masih lae ragu ma keupayaan diri, masih lae nda percaya ma kebolehan yang ada. Sesungguhnya aku amat bersyukur di atas segala kurniaan Tuhan selama ney. Aku punya keluarga yang bahagia. cuma terkadang aku sering merasakan seolah-olah masih mencari. Mencari sesuatu yang aku sendiri nda pasti. Apa yang aku cari? Apa yang dapat memberikan kepuasan pada diri ini?? Adakah ini sebagai tanda aku tidak bersyukur?? Ya Allah, kau jauhkanlah aku dari sebarang rasa yang tidak diingini.


Your generated text image

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment