Bosan.. Boring.. Bored.. Kepisan!


Tora tgh blasah maggi asam laksa + Chips more!

terer btl breakfast c kawan mengancam perut
sua la bepenyakit makan lae yang bukan2
bagus! bravo!


SAYA BUSHAN SUDAH!

aku nda mo pakai hp xperia x10 lagi
sakit ati mo type msg pun ssh
cm mo buang2 jak p longkang
ish!

Sonyericsson Xperia X10 mini

ada sapa2 yg mo tukar kha?
tpi aku mo tukar ma org yg gna nokia 3310
hahaha


ney lau ada anjing kejar ney baling jak pakai 3310
benjol pala dia 2 c shin chan
hahaha
mantap bha ney tepon!
jatuh berkali2 pun nda pndai rusak


btl2 bosan pakai touch screen uda
tmpau sensitif
nenek aku pn nda tampau sensitif
ney kan tepon tersentuh sikit macam2 la sdh buka

buka lagu la, pic la, terKOL org la
ish menyampah btl
kena lae baru reload pas2 TERkol org
Nah hbs krdt joo

lugai2 la trs minta transfer adkedeban dari DG
malu jak utang2 rm3
pas2 kna putung lae 25sen
bgs reload


bha senyum kamu
2 mungit ambil pic kamu 2 smbil2 membaca
agar tidak kelihatan sungguh bosan!


kali ney aku mo Qhatam 2 isi2 camera DSLR
nda gna ampai2 d uma kn
bgs aku jelajah seluruh pelusuk setting2 nya
hahaha
ney kali la kompom!


ENJOY THE ART OF PHOTOGRAPHY

mo ambil pic cm ney tpi ney gna Camera H/phone
bukan DSLR
huhuhu
mo jua! mo juga! mo jugaaa!

lau klik2 jak 2 camera blh jak
tpi yg edit 2 yg bikin jiwa nda tenang
slalu nya yg edit 2 pun leh buat pic jadi cantik
aiii mcm mana la ney
matai la katak!


nah ney la binatang yg slalu c muezza @ bby kejar
d sebalik cermin tingkap yg agak besar
blh la bha ney kn?
terer jua la sikit
bida 2 cermin so bagi black n white


Jari jemari mula meramas camera
ati mula berbicara : tekan jak apa ko mo, lau rusak belakang kira!
KULANG HAJAL BTL


k la setop smpai sini dlu

tgh bermain dengan DSLR!


Your generated text image








Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment