Ice Cream Punya Hal!

Toing2 Ice Cream Yang Sgt menyegarkan!


tadi aku kena tanya olh adik lelaki aku

adik:
Kak, Ko pena makan Ice Cream Harga Berapa?

aku:
adalah jua dalam $5.5o (singapore dollar)
-kalau malaysia RM10 lbh-

adik:
ice cream apa la 2?

aku:
Ben & Jerry

adik:
kalah la ko, aku kemarin makan ice cream harga RM300!

aku:
hah! mahal jua.. ice cream apa?

adik:
Haagen-daz ice cream

"aku terus binggung sendiri lalu search ice cream 2 dlm tenet"


"Haagen daz ice cream"


harga dia blh bikin beli swimming sut 90pasang!
hahahaha


"Ben & Jerry Ice Cream"


1 bijik kecil $5.50
tpi nda tau la yg besar kalah kali harga kereta kancil
hahahaha


adoi teringat pula bha semalam pesan minta beli ice cream
sama c abg zoey viz sbb tenampak 2 iklan ice cream wall
sekali dia balik atoiii lenggang2 kangkung ney
d tanya buat2 nda tau ney dia
punya la sadis
nasib aku ma ibu uda tapuntah sedia
lau nda ada la yg tetunggang dari katil
hahaha






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment