McDonald

"kena belanja lagi"



WOW!! mlm ney bedal mcD lae
kompom buntal lae la ney
bila la mo kurus kalau macam ney asyik kna julur
fast food jak apa2 pun thnkx to abg zoey viz
sbb nda pandai lupa ma org d uma!
hahaha


ngam lae 2 febret aku
adoi tambah syg la aku ma abg aku ney
cm dia tau2 jak mmg aku suka makan double spicy chicken mcDeluxe
tpi masalahnya bila buka kotak burger 2 bukan double tpi yg besa jak!
kompom kna bg yg salah lae mcm hari 2
nda lama aku boom la McD colour Hitam d api2 centre 2 bha!
sabar jak la
ada yoyo lae kunu terselit sana punya la sedap yam lae 2
MANTAP!!!


3 june 2011
gelas mcD colour GREEN
hari 2 dapat colour PEPEL
hehehe
so now ada 4 la uda
hehehe
3 green 1 pepel


"aku yg sangat kenyang ketika ini fuh! macam ular sawa"

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment