Tambah Dan Tolak!

"Tambah Tolak"



Rasanya.. Sudah lama aku tidak mencoret cerita hidupku..
(memang la.. assaiment berlambak..huhu)

Kisah hidupku yang tidak berkesudahan…
( iya-iyalah.. ko belum mati la Tasya.. sbb tu lum berkesudahan..huhu)

Terlalu pantas masa berlalu..
( mana ada pantas.. ko yg lambat..huhu)

terlalu cepat meninggalkan aku..
(mana ada tinggal .. ko yg x nak kejar)

Yang masih merangkak..
(tipuuuuuuu.. ko da berjalan kn..)

bertatih untuk seiring dgn waktu itu..
( tipu lagii.. td aku tgk ko berlari..huhu..dosa tau)

Banyak yang aku kenangkan..
(sape suruh kenang.. adoi.. sendiri mo ingat la kawan!)

banyak juga yang aku ingin lupakan..
( lupakan je la lau mampu..huhu)

Hidup aku berlalu begitu sahaja..
(ko yg nk dia berlalu mcm tu je.. saLAH KO LA)

menjadi sisa yang x berharga..
( PADAM MUka.. 2 la aku ckp jangan mudah pecaya ngan org! ko dengil!)

Terfikir.. apa yg aku kejarkan dalam hidup ini.. dalam hidupku..
(keseronokan ja kot.. huhu.. yg penting enjoy!)

Tersedar.. tamaknya diriku.. semua aku inginkan.. semua..
( ko memang tamak)

Diusia 21 tahun.. menginjak ke 22 tahun beberapa bulan ja lagi..
( 1 minggu 4 hari jak lae ba!)

Tidak ada apa yang dapat aku banggakan..
(ada la.. kan ki sua start belajar.. mo jadi chef g2)

tidak ada pencapaian besar dalam hidupku..
( ada la.. ko turunkn berat bdn ko 10 kg dlm masa 1 bulan..huhu)

telah banyak kegagalan yang aku tempuh..
(Berjaya selepas alami kegagalan bru bermakna.. tak gitu..huhu)

aku tidak mengharapkan sebuah lagi kegagalan..
( jgn tkt gagal..kna la berkorban lau nak Berjaya..kan2)

so semua ni ada penyelesaiaannya kn..
(mst la..huhu :( so don’t give up k)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment