Hari ini May, 12 2010

eee hakk tora dtg lagi untuk updated blog


tadi bangun awal dari pd yang besa, jam nya nda pyh la tau k
kin malu aku jak nnt tpi c sys tau 2 "sshhh diam2"
bgn2 jak trs rasa lapar dasar perut b'naga nda pndai kenyang2
tpi sebelum mam On9 dlu penting 2 cari c sys
buka fb 59 notifications astaga negaraku maju jaya
smua comment pic dari NOR HAWA QASEH, WAZYZY JAMALUDIN & NOR FADZ
memenuhkan comment pic aku jak tpi best

adui nda dapat aku fokus updated blog ney bha
ada jak yg mo bawa chat d FB la YM la
2 la aku slalu invi YM n off9 chat FB penat jak aku mo layan
lau mo belanja mam nda apa la jua
ney buat kopi kosong jak yui kin penat nda jua kenyang

c sys balik sua cian dia 2 smpai kejang2 otak
marah btl dia ma c gila babun munyit tua nda sedar diri
lau aku ada kompom la 2 org sy sut punggung dia kama
mo tunggu c sys ney mo c tawa dia biar tecabut2 gg dia tawa
bru la dia pakai gg palsu kna skru lae
hahaha dia yg cakap tadi 2

k la aku lapar mo mam dlu ney nnt pengsan lae
sua la 1org jak d ruma cm c gila, kali c gila pun nda macam aku kn

daaaa smua nnt aku smbung lae
biar pun merepek aku tetap mo updated
suka hati aku la blog aku kn
so so so what g2 lorh
nggak penting tauk


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment