Jumaat Yang Indah

Tora dtg berguling2 lae smpai jatuh ke dlm tong sampah
hahahaha

Teddy Bear emoticon

fuhh ari jumaat awal pagi lae bangun adaprogram hygiene d USS
so kna p awal nnt terlepas lae den aku smpai kul 7 lbh la
ada terjumpa dengan budak cina yg pompuan 2 so kami sama2 la p USS
smpai USS sempat lae la jln2 tgk kawasan sekeliling
sangat-sangat cantik nda puas bha tgk lae sekali jak mo balik2 ney

Teddy Bear emoticon

den dtg la yg lain so masuk p istana sherk besar btl d luar
sekali d dalam bilik2 smua kira cm bilik VIP cm 2 la
susana bilik 2 btl cm istana, meja n kerusi mmg btl2 ada d istana
lau la bilik aku macam 2 btahun2 aku d bilik jak nda pyh kuar, hahaha

Teddy Bear emoticon

so dtg la yg kmi punya
trainer 2 astagafurilillah al azim
lembut rupa nya sabar jak la cara dia bdiri pun nda cukup tulang
tapi baik btl dia spanjang dia bagi ceramah 2 nda ada pun dia marah2
ketawa jak tapi ngantuk jua la sbb aircon kuat betul n nasib aku pakai sweater lau nda mengkali keras bha aku
yang lain bkali2 p toilet, aku stedy jak d tempat duduk, hahaha

Teddy Bear emoticon

so kami hbs dlm kul7 mlm
dtg assistant manager dri carts den dia bwa kami tgk2 area carts la jua
dia tunjuk mna2 bahagian
sbb bisuk mo start sua keja 2 la psl

Teddy Bear emoticon

den balik uma kul 9 lbh bru smpai
punya penat
smpai jak uma trs tidur nda larat sua mo on9

Teddy Bear emoticon

k la aku cabut dlu
bisuk kna bgn wal pagi mo keja
waaahh 1st day p keja
matai la ngatar2

Teddy Bear emoticon

nyte all
daaaaaa

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment