Seminar Part One

yooo tora datang lae

Yellow Puppy emoticon

ssh eyh mo updated blog asal log in kompom tanda X merah d connestions wireless aku
tamak btl org 2 tau jap2 jak dia on wireless dia
cua la on 24jam bermaharajalela jua aku smpai biji mata lebam rona kuning

Yellow Puppy emoticon

ari ney 1st day p keja la kunu maka seminar jak tapi salary on ody lorh
so 4 my 1st salary on 12 june, 2days b4 my bday
hahaha best best best

Yellow Puppy emoticon

dapat kwn baru ney dari filipin, vetman n thailand
antam jak arh speaking yg penting respon dorg angguk2 geleng2 tunduk2
dlm klaz everything ok kecuali aircond fuh punya sejuk sua la ujan
aku lae kna bwh aircon mo jdi mcm c sys sua tdur tahan ngantuk
lbh 100kali jua menguap 2 org yg membebel d depan tgk jak den aku senyum jak la

Yellow Puppy emoticon

smlm sblm p semiar 2 acik pesan iron bju formal so p la ney dgn mata yg ngantuk
bju kemeja putih alah2 ladies la n slek hitam fit ckit d kaki
lau c sys nampak kompom dia ejek kama 2 so 4 d simple way aku nda ambl pic
serba hitam putih la aku tdi lau org kampung nampak cm "taik cicak" hahaha

Yellow Puppy emoticon

aku bgn kul6.30 alarm bunyi tapi 2 pun sngaja lae kunu nda dgr kul6.40 acik c bgn so jln la dgn mata yg tertutup
den masuk bilik mandi sempat lae take 10 tidur jap pnya best sejuk2 lae
ksh cerita ma c sys tadi "hahaha" yg kuar den dia ckp "bru tasya tau npa sys slalu lama dlm bilik air" rupanya "tidur"

Yellow Puppy emoticon

sua aku bersiap lawa2 la sua kunu dgn rambut alah2 gunung kinabalu
baju ladies skali beg ada lambang tengkorak tabah jak la kena tgk2 org
peduli apa aku lau mo ikut bha, "nda ku kesah" masing2 jua bkn mnta beli ma aku
p terminal train blari naik tangga nda kisah sua 2 tangga bgerak lari jak terus
lau aku bhenti ikut 2 kangga kompom aku lmbt smpai so apa lae lari jak la
cm kena kejar anjink smua ney "lau nda lari kompom tinggal" ingat la 2
mo smpai tempat seminar mo lalu 14 perhentian den nek bas lae NO51
sua dlm train sesak segala2 ingat tenang la dlm bas, skali nya bas lae sesak
nama jak bas 2 tingkat tapi dorg mo jua d bawah maka 56 lae seat kosong nda babal tul
smpai 2 driver bas mekong2 bha srh dorg maju2 ckit, aku mna jak kosong trs duduk la apa lae mo pilih2 sma jak bukan dpt bonus jua lau pilih2

Yellow Puppy emoticon

bygkn la dri kul7.15am aku jln smpai p tempat yg d tuju kul8.25am
nah lama kan? sabar jak la yang penting enjoy, byk lae org 2
den masuk klaz with d biggest smile (^_______^) lau blh kn cm mo tkoyak jua ney mulut mo senyum jak penat penat penat
so start seminar on 9.15o'clock, ada jua la yg datang lewat n ada lae dtg bawa bagasi
tabah jak la tgk dia masuk tarik bagasi mungkin baru sampau jua 2 kn sbb dri malaysia lau nda silap
sebelah aku kosong sbb 2 kerusi basah kna air aircon, den yg d sebelah lae org vetnam, sebelah 2 org vetnam org china smua jauh2

Yellow Puppy emoticon

so sminar start with "getting to know u" c kenal diri dlm bahasa melayu
so hbs strat lae dgn "the genting journey" tmbh lae knowlegde ckit
den go makan kek, lunch time "nasi ayam" n tea break "nda p malas" lae pun nda lapar
kul 3 lbh hbs seminar den smpai uma dlm 4 lbh la

Little Girls emoticon

sblm balik 2 ada 1 org lelaki 2 dri start getting to know u balik pusing blakang tgk2
nda tau la sapa dia tgk skali aku tgk la dia cpt2 dia pusing "apa la erti 2" bkn perasan ok, nda berminat jua
sebab dia "hitam".. aku suka yg cerah ckit kira sma ckp kulit aku la
bru la ngam byk kui kui kui
den masa kemas2 barang, dia tegur "speaking kunu" skali aku balas malay sbb pndai jua dia malayu smpai kuar2 "cibai" dri mulut dia
den dia ajak bwa balik sma2.. argh tidak
dia ckp tunggu, aku trs jak turun tangga cpt2 jln cm kna kejar toyol sbb kepala dia botak "hahahahaha"
den bg balik pass, dia sua tunggu d depan gate emm jln jak la tpi slow d belakang dia
den dia ddk dulu, aku ari jauh d blakang skali dekat pintu ke2 2 bas "hahaha"

Little Girls emoticon

smpat jurong aku trs lari takut tinggal train lae la
lama jua bha mo tunggu 2 train dlm 5 minit cm 2 bru smpai lae yg lain lae
den smpai la dl train, teda kerusi so kna la bdiri jap tunggu kerusi kosong
1 perhentian jak aku bdiri den dpt kerusi syukur alhamdulillah
rest la kunu tutup mata sbb maigrain kali cermin mata aku kanta dia tebal sebelah "haha" rabun tahap gaban2 ua kali sebelah ney

Little Girls emoticon

ada budak lelaki ddk sebelah aku dlm lingkungan form 1 cm 2 la
adeh punya smpat dressing dia "admire trs" hahaha
skali dengar dia nyanyi nda tau lagu apa, best lae 2
aku dpt tangkap ckit jak lirik dia "aku ddk sendirian d kamar ku, menangis kesepian kernamu, kau tinggalkan aku" cm 2 la lbh kurang
konon nya smpai uma mo downlaod la skali "bad mud" aku
ada 2 org tua &*^%#( btl ooo
siok2 aku tutup mata dgr 2 bdak nyanyi skali arrgghhhh
sua tau 2 train bgerak tunggu la bha ney mo jua dia bjln p kejar 2 kerusi kosong sbelah aku maka mmg tuk "golongan tua, patah kaki, mengandung n bwh bby"
skali dia mo ddk, ddk terhempas lae 2 btl2 "sebelah paha aku" arrgghhh
punya sakit, tuhan jak tau aku &*%%#@ dlm hati time 2
dia say sory senyum lae &%&(^(% btl

Yellow Puppy emoticon

sabar2 msh blh sabar lae
skali dia turun 1 perhentian jak dri dia nek tadi mo jua dia kejar 2 kerusi
&%#@ btl bhaaaaaa

Little Girls emoticon

den smpai "ang mo kio" 2 la tempat terakhir aku, balik uma
smpai uma ada c anty, dia bawa makan aku jwb jak "dun want im tired"
trs landing smpai la kul 8 lbh tadi
nikmat nya tdur time penat2 "hahaha"

Little Girls emoticon

so now aku updated blog kul 11.46pm ( 17 may 2010 )
so nampak nya esok jak la aku post ( 18 may 2010 )
kna tunggu part 2 seminar hbs esok

Little Girls emoticon

k la chow dulu mata pun kecil sua jua ney
nda dapat c teman sys
rindu tul ma dia nnt la d buli lau ada masa

Little Girls emoticon

oo yah lagu yg budak 2 nyanyi "PUTUS by MELDA AHMAD"
mmg best 2 lagu tpi tuk org yg cecewa ja yg konichiwa teda

Little Girls emoticon

k la nyte all
bsuk aku post dlm ptg cm 2 la

so slamat petang jua la k

-Natasya Callesta-







Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment