Seminar Part Two

yuhuuu tora datang lagi

MocMoc Girl emoticon

lama sua nda updated blog bz la kunu
aku mo sambung jua cerita yg seminar part 2
biar la sua basi nda kisah aku tauk yang penting jalan cerita full

MocMoc Girl emoticon

ari 2 awal aku datang kul8.15 smpai sua, kerusi pun still bnyak kosong
tapi yang kin panas 2 anty2 rambut putih sua ambil tempat duduk aku
bukan dorg p duduk tempat asal dorg bru 2 mengumpat jak lae kerja dorg
bersusun bha 5org trs mengumpat, eyh kin heran btl ooo

MocMoc Girl emoticon

den cari la tempat duduk baru malas jua mo berebut ma org tua, hahaha
so aku duduk depan dorg jak la tengah2 tempat paling strategik
den dtg c fabian ddk d hujung den dtg lg 2 anty 1 org ddk lae d hujung belah kiri, den datang lae 1 org lelaki duduk d sebelah aku
kira cm sotong ney, sekali tnya org sabah bha, hahahah

MocMoc Girl emoticon

so dia la kwn aku masa seminar 2, p lunch sma2 balik pun sama2
nah sekali tnya umur dlm lingkungan 30 matai nda caya aku tau sbb muka dia still macam umur aku
tapi ok jua bkwn ma dia nda sombong, bkn macam yg lain 2

MocMoc Girl emoticon

time balik dri lunch nampak org bkumpul dekat dinding ada 1 paper kna lekat sana
so p la tgk senarai nama n tempat keja pula
den cari la nama aku, actually aku mmg tau d mana tempat aku keja
sbb acik aku mmg sua ksh tau boss dia, yg aku mst sma2 ma acik
so aku cari la nama yg kawan aku 2 nah skali sma2 la bha pla kmi lae
9 org jak kami dpt keja d universal studios yg lain smua d resort world sentosa

MocMoc Girl emoticon

ada 1 pompuan india, 2 cina lelaki pompuan keja sma cm aku bahagian carts
so terima jak la dengan hati yg terbuka, nda tau lae keja dia macam mana
lambat kami balik time seminar 2 byk betul game mo d buat den ada uji minda lae tapi 2 pun berkumpulan la
yang paling best main tali, ingat senang skali punya susah tapi kna byk bersabar la, lau nda sabar mmg give up

MocMoc Girl emoticon

den hbs kul5 lbh
hujan lebat gila2 tapi jua 2 anty yg kuat mengumpat c tumpang payung bha
smpai tempat guard benti jap sbb mo c bagus payung 2 anty bengkok2
skali ada 1 lelaki 2 anty ckp tumpang ma dia la, 2 anty pun sua c tau 2 lelaki
sbb dorg sama2 jua kn tnya la dia dari mana, dia ckp dri taiwan cm mo terkuar taik kelempong aku, punya jauh

MocMoc Girl emoticon

penat nya time 2 smpai uma trs baring tpi sambil baring on9
cari c sys, rindu ma dia so time 2 kami buat ketupat la tuk raya haji tahun depan
smpai la tanda wireless aku ada X arghhh geram btl bha
cian c sys blm hbs cerita sua 2 cina off wireless dia nah temaha btl bha

MocMoc Girl emoticon

so aku pun tidur la smbil mimpi2


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment