Off Day

Hello Kitty emoticon

ari ney aku off day nda pa keja
so aku updated blog yg kemarin punya la 2nd day aku p keja
cm besa jak la mesra alam sua ckit skali ada 2 kakak
eee kulang hajal btl dia, aku sua syok2 jaga air dia c pindah2 lae sana sini
kejap d hotdog, kejap lae d ice cream, den kejap lae d air balik pas2 dia dtg lae dia c ppindah lae p ice cream
cm aku mo cekik2 jak bha kurus lae 2 sabar jak aku yah

Hello Kitty emoticon

ada 2 kakak dia ckp panas, so aku ckp la nda jua pns btl
sbb ada bumbung jua cover kan skali dia cakap nnt dia bwa aku p luar main2
aku pun ya jak la
so dia bawa la aku nmpak sua mmg pns bha 2 tempat
dia tgk aku tapi aku slumber jak p sana bdiri d panas 2
aku tau bha dia mo c kena aku, dia ingat senang la
last2 dia yg give up bwa aku masuk balik

Hello Kitty emoticon

nah dia ingat senang la 2, hahaha jgn harap la
den last2 aku pnya baran mo naik nah sana la aku teriak2 pnggil guest
dtg lae dorg abg masnor, c rino ma zack
teriak2 jua 1 kali
sora kami la paling kuat, byk bha org beli

Hello Kitty emoticon

den tutup gerai kul8 sbb teda sua org smua hbs balik
p la antar smua barang2
kema2 apa yg patut
aku kna kira duit lae mo audit
senang jua la tapi 2 la mo susun duit 2 ssh sikit
still blur2 lae mo blajar lae ney
2nd day byk sua yg aku tangkap, harga smua sua aku kenal
so nda ssh la lps ney

Hello Kitty emoticon

k la aku mo rehat2 dlu sakit kaki ney
mana nda asyik bdiri jak
nasib kuat, hahaha
mo tunggu c sys balik jua dri keja
sian dia 2

Hello Kitty emoticon

bye all

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca.. Datang Lah Lagi..

0 comments:

Post a Comment